Sunday, July 14, 2013

PERKAHWINAN NOR FAEZAH MAT ZIN

Assalamualaikum…..


Tahniah aku ucapkan kepada kawan baik aku Nor Faezah Mat Zin, kawan dari tingkatan 1 hingga sekarang yang telah melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hatinya Che Mohd Azmi Che abdul Rahman pada 31 mei 2013 di Kg Chedok, Bukit Bunga.

Zah, aku nak mintak maaf bebanyak kerana tak dapat menghadirkan diri di majlis perkahwinan sebab pada masa tu aku kat Sarawak dan tengah buat persiapan untuk menghadapi final exam.

Apa-apa pun aku doakan dari jauh semoga majlis perkahwinan kau berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah.

Aku juga doakan semoga perkahwinan kau kekal hingga Jannah, jadilah isteri yang baik, taat pada suami. Cepat-cepat dapat anak yer Zah

Moga perkahwinan dan kehidupan selepas kahwin lebih diredhai dan diberkati Allah s.w.t.

















No comments: