Sunday, December 22, 2013

JAMUAN PERPISAHAN OLEH BOS

Jam 6.14 a.m, masih tidak dapat aku lelapkan mata dan menyebabkan tangan aku tidak mahu berhenti menaip. Bila agaknya laptop ni nak kehabisan bateri supaya aku dapat berhenti menaip.


Ini merupakan majlis makan-makan di KFC yang bos aku (En. Nash) buat sempena perletakan jawatan aku.


Sebenarnyabukan En. Nash pun yang buat tetapi ini merupakan satu adat bila seseorang meletakkan jawatan, duit company kot bukan duit bos aku. Bos, aku
anak buah mu banyak berkecil hati dengan mu, kau terlalu bias bos, ko suka perempuan yang suka menggedik dengan kau dan aku adalah sebaliknya. Maaf yer bos kalau kata-kata kau ni amat kasar bagi mu tapi hati aku dah lama terluka dek di perbuatan mu wahai bos.


Ini adalah jamuan yang terpaksa dilakukan kot, huhuhuhuhu…………… entahlah, aku pun tidak tahu. Layan saja lah!!!!!!!!!!!

No comments: