Sunday, December 22, 2013

KENANGAN BERSAMA GENG OSI OPTOELEKTRONIK

Jom jogingkan mata dengan menatap gambar-gambar kenangan di waktu muda-mudi.











Di pagi-pagi hari sebegini, dengan tekanan belajar membuatkan aku teringin kembali kepada alam pekerjaan. Tetapi, bila berada di dalam pekerjaan, hati ini ingin belajar tetapi bila di kenangkan secara mendalam hati aku sebenarnya ingin kembali kepada zaman persekolahan bersama teman-teman yang sehati dan sejiwa. Apa boleh buat, masa tidak dapat di putarkan kembali kerana kita cuma manusia. Hidup mesti di teruskan, kenangan tetap kenangan dan hari ini tetap perlu di teruskan walau sepahit mana sekalipun. 







Menyingkap kenangan semasa di alam pekerjaan demi melunaskan rindu-rindu dendam yang masih tersisa di
hati. Cayalah………….. Ayat tak boleh blah langsung. Huhuhuhu, apa-apapun, aku tetap aku.











Mengantuk sudah mata aku ini, sekian. Bye… jumpa lagi.

No comments: